Junior squad!

Fredag!! :) har varit trött hela dagen, men kunde ändå inte somna förut när jag försökte power napa.. Ett benpass på gymmet som bestod av knäböj, utfall, hopp, benspark, lårcurl och vader! Alldeles för länge sedan jag körde ben, dom var inte så starka som dom borde vara :p körde även lite springintervaller :)

Haft fredagsmys med mig själv! Film, tända ljus och massa tacos, kändes som jag behövde det! :)

Imorgon bitti drar jag till Örebro! Jag och sempai Jimmie kommer vara gästinstruktörer på den nationella juniorsquaden. Vi kommer även ha landslagsträning i samband med detta, vilket ska bli riktigt kul :)
Hoppas vi ses imorgon !!
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0