Here we go!!

Påväg mot Arlanda där jag ska möta upp Shihan Camilla och sedan åka vidare till swiss!

Är ganska trött men ska försöka ta en powernap på flyget ;) formen känns okej! Det är svårt att toppa formen och jag tror det är viktigt att hitta sin egen grej. Det är väldigt individuellt och svårt att säga vad som funkar och inte. Min uppladdning har inte blivit som jag hade tänkt pga foten. Dock har jag aldrig provat att jobba på det här sättet innan tävling, dvs vila mer veckan innan tävling för att sedan trappa upp och träna mer under samma vecka. Vi får se vad det ger för resultat.
Ska iallafall bli väldigt kul att åka iväg och tävla! Och jag ska passa på att jobba mycket med anspänningsnivån!

Ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt under helgen! :)
Puss !


Kommentarer
Postat av: MD

Lycka till!
Kör över dem.
/MD

2013-05-31 @ 14:21:50
Postat av: Cissi

Tack!! Ska försöka med det ;)

2013-06-01 @ 21:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0