Fight!

Har haft en väldigt bra ledig dag! :) startade med en joggingtur i skogen på 6,5 km! Lagom död och hungrig när jag kom hem så det blev en superstor frukost!! :) efter det åkte jag och mamma ut till nykil och red :) supermysigt!! Saknar verkligen att rida ibland! Det är en väldigt speciell och härlig känsla att ha ett stort muskelknippe under sig som jobbar! Har även haft lunchdejt med mamma och syster yster som även bjöd på en utmaning i familjegeni, ingen var bra och jag var väl typ sämst ;p avslutat dagen med ett härligt pass i dojon! Körde en del tabata och även ca 10 extra sparringronder efter passet :) kändes gött!! Kan bara gissa att jag kommer ha lite lagom träningsvärk imorgon ;)

Den senaste veckan har det blivit väldigt komprimerad träning, dvs flera pass under samma dag och sedan vilodag emellan. Jag tror det är nyttigt att "vänja" kroppen vid att köra flera pass ibland eftersom det är så en tävlingdag normalt ser ut. Man kan behöva gå ett flertal matcher och då gäller det att hitta ny energi, att kunna återhämta sig och tagga till!


Kommentarer
Postat av: MD

"No matter how you feel...."
Den var bra och den ska jag sätta upp på väggen.
/MD

2013-05-10 @ 18:52:18
Postat av: Cissi

Visst är den! Haha gör så!! ;)

2013-05-12 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0