Tenta fest!!

Skrev min alldeles första tenta igår och var faktiskt riktigt nervös innan. Själva tentan gick sådär, kändes tyvärr inte som jag pluggat på "rätt" grejer. Vi får se hur det går, nu är den skriven iallafall :)

På kvällen hade vår kära klass en tentafest! Vi har bestämt att varje basgrupp ska hålla i en fest/aktivitet under terminen och detta var den första! Väldigt spännande eftersom ingen visste var vi skulle och vad vi skulle göra :) vi startade några stycken hemma hos mig och käkade tacos (vinnande koncept) ;) drog till Sara och träffade resten av klassen! Där blev det massa lekar och annat skoj. Avslutade med ett kareokeställe på openplan! Tror jag kommer vara lagom hes idag :p men det var grymt kul, trots min något begränsade sångkapacitet ;)
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0