Flopp!

Lagom trött just nu! Varit på jobbet och kört 2 pass, det gick bra och var jäklans kul, men gud vad jag längtar till min säng just nu! :p

Multitestet gick sådär.. Är faktiskt lite besviken. Trodde jag skulle vara bättre på detta! Det var 5 olika övningar. Lyckades man fixa maxkravet fick man 100 poäng, gjorde man inte det fick man helt enkelt mindre poäng. Mitt mål var såklart att fixa en stabil 500 poängsare ;) lyckades tyvärr inte med det! Fixade push-ups och sit-ups, spänshoppet fick jag inte till alls och de statiska övningarna missade jag med 3 respektive 5 sek eftersom jag helt enkelt bara dog!! Testad dock en av dessa för ca 2 veckor sedan och klarade den, så det var extra surt att jag inte gjorde det idag.. Jaja, man kan inte vara på topp alla dagar ;p skärpning till nästa gång, framförallt på hoppen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0