Avslappnade axlar !

Blev mits och säckträning igår kväll! Fokus för min del blev att slappna av i axlarna och få kraft i slagen genom acceleration! Blir lätt att jag kommer upp högt med axlarna och "tar i" när jag slår, vilket gör att slagen blir långsammare och att jag drar på mig mjölksyra.. Funkar bra så länge jag kommer ihåg att tänka på det ;)

Är egentligen ledig idag men är påväg till skolan för att plugga till juridiktentan med tillsammans med några av mina smarta klasskamrater ;) man borde ju bli smart om man umgås med smarta personer?!! ;)
Körde min drygt 3 km långa morgonjogg i morse och slog nytt rekord!! :) det går tungt och långsamt, men vad fan, rekord är fortfarande rekord!! Även bunkrat upp lite mat för veckan och fått på mig vårjeansen! Känns bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0