Att chocka kroppen?!

Precis avslutat ett pass på gymmet! Körde ben idag, mina vanliga knäböj i smithmaskinen (kortare tyngre och lätta vikter där jag jobbar djupa knäböj med hopp), lårcurl och benspark (framsida, baksida) med dubbelreps och dropset. La även in lite övningar som inte tillhör min "vanliga rutin", frivändningar för att få upp ordentlig puls, utfall med stång och tåhävningar med stång (pump i vaderna).
Jag har väldigt lätt att fastna i samma gamla övningar. Jag hatar långa pauser på gymmet, utan vill helst bara gå dit och kötta. Detta gör att jag inte direkt går och provar lite random övningar och hittar nya saker utan jag håller mig strikt till det som finns i min planering för dagen. Kan vara bra på ett sätt, men jag tänkte försöka lägga in lite mer övningar jag inte kör så ofta för att "chocka" kroppen och därmed utvecklas mer!

Fick ett mms av Fredric som för tillfället är i Sälen med jobbet! Inte alls avundsjuk ;p
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0