Anfi beach !

Hänger lite på balkongen efter dusch och karateträning :) mycket fotarbete och spänst träning idag vilket är kul! Dock mådde jag ganska illa.. Är jättesvårt att äta bra här nere, framförallt med tanke på min mage. Hemma brukar jag ju äta linfrön varje dag och det finns inte ens att få tag på här :/ eftersom vi äter det mesta på hotellet är det svårt att ha kontroll på vad man får i sig.. Uppladdningen för denna träning blev massa aktiviteter i poolen under dagen, poolparty och pizza! Inte jättekonstigt om man mår lite illa :p ska hälla i mig massa vatten och hoppa ner i sängen! Tror det är en bra idé :) natta!!

Badbilder från i lördags !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0