Landskamp !

Körde några matchronder i dojon igår! Sempai Maria och Björn hade på sig "dom stora skydden" och jag och Stefan fick jobba :) kände mig lite trött och seg i kroppen, så bestämde mig för att åka hem efter och inte köra ett till pass dom planerat. Kör nog även en vilodag idag för att komma på banan igen! Blivit dubbelpass ett par dagar och för att orka det behöver jag lite extra sömn som jag tyvärr inte fått..
Blir en helg hemma i Mjölby/Norrköping, vilket passar bra! Blir kul att träffa lite familj och vänner :)

Suttit och kollat lite startlistor till kyokushin nordic challenge! Bara 1 vecka kvar ju!!!!! Kände av nerver för första gången idag :) spännande!! Jag och Johanna kommer köra en landskamp mot Norge, ni kan läsa mer här http://knc.keiko.se/index.php/taevlande-2013


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0