Ibland behöver man peppning!

Slutade tidigt och passade på att gymma efter skolan! Körde bröst och axlar. Har hittat en "dragmaskin" med band som sitter på väggen i vårar gym. Folk brukar köra t.ex triceps där, men jag kör raka slag ;) ju snabbare jag slår desto mer motstånd :) bra träning för axlarna + att man blir tvingad till att använda mycket höft för att orka!! Kan verkligen rekommendera detta, eller vanliga gummiband (liknande känsla).

Varit väldigt trött idag, men bestämde mig för att köra ett mitspass! Endast 1 timma + lite riddare vilket gör att jag kan komma hem skapligt och få sova lite längre :) trots att jag inte var så pepp innan gick passet riktigt bra! Kör man mits med sensei Nina kan man nog inte bli annat än supertaggad!! ;) riktigt kul!

Lite extra glad idag också eftersom jag fått inviga mina nya kängor!! Visst är dom snygga??! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0