Grattis på alla hjärtans dag! <3

Hoppas ni alla har haft en mysig alla hjärtans dag och fått lite extra tid med dom ni tycker om!
Själv har jag precis myst färdigt och svettats lite i dojon ;) kul sparringpass!

Riktigt skön känsla just nu eftersom de flesta jobbiga grejerna denna veckan är över! Avslutade gårdagens skoltid med ett cykeltest! Fick cykla med en viss procent av sin kroppsvikt till motstånd i 6 min, ju fler varv desto bättre! Vågade inte riktigt ösa på ordentligt eftersom jag var rädd för att dra på mig massa mjölksyra tidigt, men lyckades ändå sätta klass + dagsrekord! ;) lite stolt får man vara ibland :p

Måste även säga att jag har världens gulligaste pojkvän som skickar blombud <3 finaste! Glad alla hjärtans dag!!
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0