Från en annan vinkel !

Kört sparringträning ikväll! Gick sådär.. Försökte själv fokusera på olika saker varje match, t.ex. Nära avstånd, krokar, förflyttningar, kontringar mm. Vissa matcher fungerade bra medan andra mest blev skit eftersom jag inte direkt hade någon plan b. Även svårt att hålla sig till det man tänkt sig och inte bara komma in i det "vanliga lunket". Bättre fokus!!!

Nu är jag lagom trött i och lite irriterad eftersom tåget jag passade in så bra aldrig dök upp så jag fick stå och vänta i det "varna vädret" ytterligare 20 min! Vill ha en stor tallrik mat och en säng nu!!

Denna assessor är inte bara grymt snygg utan även jäkligt smart eftersom man kan filma under sparringen och se sig själv precis som motståndaren gör, dvs blick mm :) tur det finns människor med lite fantasi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0