Sjuk :(

Ligger hemma med världens huvudvärk, ont i halsen, igentäppta bihålor och tycker synd om mig själv :( hatar att vara sjuk! Ingen skulle behöva vara det.. Har haft ont i huvudet ganska många dagar. Det har kommit och gått men de sista dagarna har det blivit värre och idag bestämde jag mig för att stanna hemma från jobbet. Jättetråkigt att vara dålig, framförallt när jag har besök.. Rebecca och Fredric har iallafall tagit en pw till puerto rico där dom skulle på marknad. Jag ligger hemma i soffan och dricker te som en galning som jag spetsat med ingefära, citron, vitlök och honung.
Vill bli frisk !


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter riktigt trist, krya på dig! :/

Kan meddela att vi hade årets grillfest igår, Mats hade överträffat sig själv med riktigt kul bana. Mitt lag vann, givetvis en coachseger (jag var lagledare och valde och coachade mina lagkamrater till stordåd!;))! Martin var där och var sitt vanliga härliga jag liksom Titus. Saknade dig allihop!

2013-08-18 @ 18:48:50
Postat av: Cissi

Tack Anna! Mår bättre nu iallafall :)
Åhhhh!!! Ledsen att jag missade den igen.. Kul och höra att ni hade en superfest! Och bra att du håller ställningarna med vinnarlaget ;)
Hälsa alla ! Kram

2013-08-22 @ 00:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0