Open water diving certificate!!!!!! :)

Är så himla glad och nöjd över att vi har fixat certifikatet!! :) var riktigt nervös när jag låg i vattnet innan det första dyket. Tycker inte det är särskilt läskigt när jag väl är under vattnet, det läskiga är att ta sig ner de första metrarna under ytan. Första dyket var vi nere på ca 20 m och simmade runt ett vrak utanför mogan. Fick även vinka lite till en ubåt som åkte förbi! :p andra dyket gjordes vid ett rev, också utanför mogan, men var inte lika djupt.
Har firat med en pannkakskväll!! Massa mat, spel och film! Supermysigt :) nu ska jag sova och hoppas på att min hals mår bättre imorgon.
Puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis var rädd om dig

2013-08-15 @ 12:55:03
Postat av: Anna

Coolt! Grattis! :)

2013-08-15 @ 21:16:56
Postat av: Cissi

Eller hur!! :) tack så mycket :)

2013-08-16 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0