Milen!

Gick ner till dojon och hade tänkt köra sista passet innan dom har "sommarstängt". Säkert mycket folk då tänkte jag. Eftersom vi "bara var 3 stycken" blev det inget pass?!! Här måste jag bara göra en jämförelse med Mjölby budoklubb där det inte spelar någon roll hur många som kommer, det blir lika mycket träning för det. Jag har ett antal gånger kommit själv till dojon och då fått träna tillsammans med sensei Mats!
Jag var som sagt inställd på att träna så jag gick hem och lämnade väskan, drog på mig joggingskorna och lunkade för första gången i mitt liv runt en mil!!!! :) kändes lagom hemskt men inte jättehemskt som jag trott, vilket var ett bra betyg :) slutsats - det finns en möjlighet i allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0