Day 1

Dagen i skolan kan sammanfattas genom glädje att få träffa alla härliga människor, intro i radio som verkar ganska kul, panik, ångest och nervöst under vapenlektionen där jag för första gången i mitt liv fick prova att skjuta skarpt. Kommer behövas massa träning för att jag ska känna mig bekväm och trygg med det!

Var i dojon och körde första kyokushinpasset på sisådär 13 veckor!! Så jäkla kul att få sparras igen :) lagom död efteråt, det kommer bli hårda träningar framöver för att hitta formen !

Min kära syster körde idag första passet på sitt boot camp! Studio Fitness i Linköping kör 3 pass i veckan under de närmaste 10 veckorna med hård militärinspirerad träning!! Tycker det låter superkul :) så är det någon som känner att man fått lite mycket av det goda över sommaren och vill köra en rivstart kan jag tipsa om detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0