Skitkväll!! :/

Är så grymt irriterad på mig själv!!!! Sista 2 timmarna har allt gått åt skogen! Tunnelbanan strulade, sprang runt som en yr höna för att hitta mitt spår, hittade spåret sådär 1 min försent = missade mitt tåg till Norrköping, går inget mer tåg - får köpa en ytterligare bussbiljett som går 1,5 timma senare, missar min tacodejt med Fredric, köper en sallad på Coop och tappar ut 2 såser på golvet så den stackars personalen får komma och städa, blir så grymt arg på mig själv så jag sätter mig på en bänk och tjuter som ett småbarn! Lyckad lördagkväll det här... :( 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skitkväll! Ibland finns inget annat att göra än att tjuta en stund innan man tar nya tag. Hoppas det blev bättre när du kom fram & att du blev lite extra välkomnad då istället. Kram!

2013-04-21 @ 12:24:45
Postat av: Cissi

Nae, vissa stunder blir bara för mycket!! Ja tack, det blev bra till slut :) kram

2013-04-21 @ 17:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0