Grattis syster yster!!

Stort grattis till världens bästa syster som fyller 20 idag!! Hoppas att du firar ordentligt och får en jättefin dag! Älskar dig <3

Själv är jag back to reality! Körde ett pass på gymmet idag och kände mig riktigt stark :) underbart!! Intervaller i 20 min, marklyft och extra mage och rygg! Vägde 60,8 efter passet.. Behöver gå ner lite till ! Hade kommit ner till 59,9 i torsdags, men efter en helg då jag unnat mig en hel del mer är jag tänkt mig är det kanske inte så konstigt att det syns på vågen. Blir ganska strikt de närmaste dagarna och ligger jag inte i fas försöker jag göra en kolhydrat/vätsketömning sista dygnet.. Vore dock skönt att slippa det!
59 ska vara min "utgångsvikt", då slipper jag detta! Hatar när jag inte får äta så mycket som jag vill :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0