3 dagar kvar !!

Nu börjar tävlingen verkligen närma sig! Jag har fortfarande inte förstått att jag ska tävla på world cup!! Sjukt!

Körde ett säckpass i skolan idag tillsammans med Rickard. Körde 5 x 3 min på säck med olika fokus + burpees och ta emot slag i magen mellan ronderna. Tyckte det kändes rätt bra :)

Har inte bestämt mig för om jag ska vila sista dagarna, eventuellt ett säckpass imorgon beroende på hur kroppen och halsen känns. Var lite slemmig och hes idag, är det inte bättre imorgon så vilar jag!
Här kan ni gå in och kolla anmälda fighters inför helgen: http://www.ifkworldtournament2013.com/registered-fighters.html


Kommentarer
Postat av: MD

Lycka till!

2013-04-04 @ 21:23:30
Postat av: Cissi

Tack!! :)

2013-04-07 @ 08:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0