2 dagar ..

Blev en vilodag idag! Kändes som det smartaste draget eftersom jag var lite hängig igår.. Tror också jag känner mig extra trött just nu eftersom jag inte käkar som jag brukar! Ingen kolhydratladdning här inte. Blir istället att leva på protein nu under sista dygnet för att inte binda upp för mycket vätska.. Längtar till den jäkla invägningen är över!!

Har suttit och kollat lite matcher under kvällen! Ska bli sjukt kul att åka iväg!! Tillbaka till mitt "andra hem", imorgon går flyget!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Go go go! Håller alla tummar jag har + alla andras som jag kan komma över! Lycka till & se till att njuta av att vara tillbaka! :)

2013-04-05 @ 08:47:00
Postat av: Cissi

Tack Anna!! :) absolut, ska försöka njuta så mycket jag kan ;)

2013-04-07 @ 08:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0