Trend ??!

Bra tisdag! Förmiddagspass på gymmet, jobbade rygg/biceps, lunch med fina naddan, jobb och ett spontant gympass med beccy som bestod av bröst/triceps :)

Tycker dock det här med gym är väldigt intressant. Kom fram en gullig tjej till mig idag och sa att jag var stark/duktig. Absolut jättesnällt, men det hela berodde nog mest på att jag var den enda där som tog i och var svettig??! Pustar man och frustar lite granna dessutom får man ett helt gäng konstiga blickar på sig? Förstår mig verkligen inte på konceptet?! Men jag höjer volymen i hörlurarna, frustar lite till och skiter totalt i om folk vill titta.. Hoppas vi kan få bort den här tråkiga trenden !

Puss på er som vågar ta i !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0