Chocka lagom?!!

 
Blev ett dyngpass för Johannes såhär på torsdagskvällen ;) Körde en fysdel där man jobbade styrka/flås, te.x. burpiees, push-ups, squats, tripod och liknande med ett varv björnspring mellan varje. Var 6 stycken "stationer" och vi körde 3 varv!! Brukar även normalt sett tycka sådant här är asjobbigt, men brukar känna att jag ganska fort får tillbaka flåset och hinner återhämta mig hyfsat utan någon längre paus. Det var inte läget idag! Noll koll på andningen och det tog grymt lång tid innan jag kände att jag hade kontroll för att fortsätta göra "ett bra jobb".
Hoppas på att min kropp blev lagom chockad idag! Har iallafall käkat riktigt ordentligt så min förhoppning är att jag ska bygga upp, förbättra och såsmåningom komma upp i form !! :)
Wish me good luck!! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0