Uppladdning EM

Sista dagarna i Japan nu! Kanns lite konstigt, har gatt sa sjukt fort.
Uppladdningen infor EM kanns bra. Min hals har strulat lite fran och till under hela resan, men det har anda inte varit nagot storre problem for traningen. Annars har jag hallt mig relativt hel! :) (forsoker halla ihop hander och fotter med tejp). Mangdmassigt har jag ungefar tranat sa mycket som jag skulle gjort hemma infor tavling, dock ett helt annat upplagg. Har i stort sett inte kort nagon styrketraning (vikter), men har jobbat mycket mer sparring och mits an vad jag har mojlighet till hemma. Tycker ocksa det gor valdigt stor skillnad nar man far trana tillsammans med nya mannsikor (har aven pa valdigt hog niva) och trana for nya instruktorer. Yamamoto Dojo har en egen stil, och det ar en hel vetenskap att lara sig alla sma extra detaljer, dock gor manga av dem stor skillnad.
Jag tycker det ar svart att se sin egen utveckling, och mitt huvud fungerar tyvarr sa att kommer det in en ny sak aker en annan ut. Kom i forrgar pa att jag inte langre anvander klackar :P Men forhoppningsvis kanske det ger med sig om jag ger det lite mer tid. Hoppas pa det! Den har resan har iallafall gett mig sjukt mycket fina minnen och upplevelser och har jag inte blivit starkare fysiskt sa tror jag anda att jag blivit det psykiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0