Tungvikten nasta !

Nu nar jag insett att det inte ar sa lang tid kvar till EM har jag ocksa kommit fram till att jag maste borja tanka lite pa vikten!! Brukar ligga runt 60 sa normalt behover jag inte direkt gora nagot innan tavling, men enligt vagen har ligger jag pa drygt 63!! Och det stammer tyvarr sakert! Jag ater ju alltid som en hast, och i Japan ar ungefar 90% av maten kolhydreter vilket inte gor situationen lattare. Mycket restaurangbesok och mycket nya roliga ratter och sweets att prova :) Ar bara hemma i Sverige i 1 vecka sa behover ga ner lite i Japan ocksa. Vi far se hur detta slutar, kanske blir att att wallin far ga i tungvikten istallet ;P


Dagens "lilla" lunchportion !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0