Check list

Ar ratt mycket just nu sa uppdateringarna blir sadar. Hade iallafall valdans trevligt pa utflykten vid havet!
Igar var det aven Sayonara Party !! Trevligt! Dom hade gjort en jattegullig skylt at mig :)

Idag har jag varit och shoppat med Maggie, tranat med Shihan Yamamoto och kakat middag med familjen :) Ska forsoka borja packa nu, imorgon ska jag med shinkansen till ett hotell nara Narita Airport eftersom flyget till Sverige gar pa onsdag morgon. Shit vad fort det gar!! Har iallafall gjort en lista over saker jag ska se till att gora och njuta extra mycket av under de hela 3 veckor jag ar hemma i Sverige (inklusive en weekend i Belgien). Innehaller bl.a. att spela ashog musik, springa runt naken om man kanner for det och ga pa toa med oppen dorr! Verkligen sant man borde uppskatta lite mera ;P haha

Grattis till alla som gjorde bra prestationer pa RM! :)
Ha det bast sa ses vi snart!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0