TWAR

Ibland blir jag faktiskt riktigt ledsen pa detta!! Mamma har fatt provsvaren fran lakaren dar allting ser bra ut, forutom att jag haft en twarinfektion. Far bara hoppas pa att antibiotikan jag kakade tog bort allting! Men det lar val markas antar jag ..
Bara eller brista, orkar inte med detta lange. Nu kor vi!

Hade invigning av en ny dojo igar! Lite nytt folk som kom och provade pa, var trevligt :) Haft superfint vader idag, sa jag joggade en liten svang vid floden imorse och sedan tog jag med mig en tidning och lite frukt till en park i narheten :) Mysigt!!
Ska snart kaka nagon hamburgarvariant Megu har lagat och sedan ska jag dra ivag och trana!

Puss pa er !


Kommentarer
Postat av: A

Hm, känns som om vi pratat om twar förr... :(

Håller tummarna för att det gett med sig nu och att du får känna dig fräsch. Sköt om dig och Kram på're!

2012-03-29 @ 10:00:08
Postat av: sandra

Usch det låter inte skoj!!!

Men det åter ändå som du har det bra där borta!

Jätteskoj att läsa om dina coola upplevelser!!

Ta hand om dig! STOR KRAM

2012-03-29 @ 10:07:46
URL: http://saally.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack sa mycket! Forhoppningsvis har jag bara akt pa en forkylning just nu. Har det jattebra anrs :)

Tack detsamma! Kram

2012-04-02 @ 10:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0