Tester

Var som sagt fystester i Campushallen (Linköping) både igår och idag. Jag åkte dit med inställningen att vara med om kroppen kändes okej, annars bara titta på. Kändes dock okej så jag var med och gjorde styrketesterna båda dagarna. Inga superresultat, men det hade jag heller inte väntat mig. Så jag ger mig själv godkänt i helhet, och tar med mig ett par saker jag ska jobba lite extra med.
Har fortfarande lite feber, men känner mig inte direkt påverkad av den. Ska försöka få en tid hos vårdcentralen på tisdag och se om vi kan komma fram till något !

Lördagens tester bestod av 
Bänkpress
Frivändning
Spänsthopp (tre olika)
5-10-20 snabbhet
Cooper-test, 3000 m löpning

Söndagen
Knäböj
Gripen
Chins
Dips
Brutalbänk
150-metaren (mjölksyratest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0