Planerad rutt

Sitter i bilen med pappa påväg till Arlanda! Tänkte passa på att berätta lite om rutten som är planerad :)

Blir hämtad av mr. Yamada och kommer bo hos honom fram till söndag. Kommer sedan flytta till en annan värdfamilj där jag ska bo till den 2 april. 2-3 veckor ?? Eventuellt vandrarhem. Flyttar till nagoya för att bo hos mr. Yamamoto under den sista månaden.

Ungefär så planen ser ut nu (kommer säkert ändras), men skönt att ha lite info iallafall :)

Mycket känslor just nu! Ska bli spännande, men måste erkänna att jag är grymt rädd! Har nog aldrig varit rädd på det här sättet förut, men det är svårt när jag inte vet vad jag ska vänta mig. Kan ju bara garantera att det kommer bli ett äventyr! :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: A

Att övervinna sin rädsla och åka ändå är en seger i sig, att erkänna den ytterligare en. Hoppas allt blir så bra som du hoppas och att du får en riktigt bra vistelse, många nya vänner och massor med träningsinspiration. :)

2012-03-21 @ 09:25:05
Postat av: Sofia

Det kommer bli kanon! Tror inte du kommer angra det har :) Kor hart nu sa ses vi i maj!

2012-03-21 @ 12:24:47
Postat av: Anonym

Du är min stjärna gumman, kommer gå kanon! Va rädd om dig. Kom ihåg vad våra föräldrar lärt oss, prata inte med främlingar !!! ;) Älskar dig vännen..

2012-03-21 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0