Fystester

Idag + imorgon är det fystester med landslaget i lkpg! Kan väl säga att det har kännts sådär inför dessa tester hela tiden.. Har för det första inte tränat någonting och för det andra fortfarande lite ont i halsen. Kom iallafall överens om att jag skulle åka dit och bara göra styrketesterna.
Så nu var jag inställd på det. Fick till och med hjälp av patric och Tony igår och köra lite teknik på frivändning mm (är man inte stark måste man ju ha teknik). Tyckte att det kändes rätt bra med tanke på förutsättningarna. Kändes inte heller som pulsen sprang iväg, vilket är positivt!

Kom hem från jobbet + teknikgenomgången igår eftermiddag. Kollade tempen och har feber igen... Man skulle kunna tro att det berodde på genomgången i gymmet, men jag tror jag haft feber de två-tre sista dagarna bara att jag inte har det svart på vitt. Jobbat massor och kännt mig hängig.. Grejen är att jag inte har feber morgon och kväll, bara på dagen. Så har jag inte möjlighet att kolla på dagen är det svårt att veta. Hade dock förhöjt idag redan när jag vaknade..
Blir så jävla ledsen!! Nu har jag även vilat helt från träning för jag trodde bara det var en sista förkylning som skulle gå över. Fan !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0