Datorjakt ;)

Idag har jag jobbat för sista gången innan jag åker! Måste säga att det känns lite konstigt, men samtidigt är jag grymt glad att jag tog ledigt ett par dagar nästa vecka. Skönt att ha tid att fixa det sista och eventuellt ta det lite lugnt. Började packa idag/lägga fram grejer jag vill ha med och har redan insett att det kommer bli problem med väskorna :P Så det blir att rensa ett par gånger till och prioritera helt enkelt!

Hälsouppdatering: Lite bättre i halsen, fortfarande feber :/ Håller alla tummar jag har för att antibiotikan funkar!!

Ska dra till Norrköping snart där jag och Fredric ska gå på datorjakt! ;) Min gamla pingla har nog snart gjort sina sista dagar och det vore tråkigt om det kraschade medans jag är borta.. Så har bestämt att investera i en ny !

Hittade en gammal bild på 2 snyggingar ;p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0