Antibiotika

Känner mig riktigt deppig idag. 8 dagar kvar tills jag åker, feber och ont i svalget.. Känns faktiskt skit! Var på vårdcentralen i morse och undersökte. Tog ca 8 prover till (några nya och även koll på ett par stycken jag tog förra gången). Dock kan det ta upp till 2 veckor för att få svar på en del av dem = lite sent!! Eftersom det är väldgt brådskande kom vi iallafall fram till att jag skulle prova en antibiotikakur. Hoppas helt enkelt det är en bakterie som vi kan få bort nu! Men i vilket fall som helst kan det vara värt ett försök. Det jag riskerar när jag provar antibiotikan är att magen flippar, men det gör den ju rätt ofta ändå så det kan det va värt!

Har även tagit det kloka beslutet att inte hänga med till England i helgen.. Vila, vila och vila lite till istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0