Tankar kring em

Precis landat i Sverige! Ursäkta för min dåliga uppdatering, hoppas streamingen har fungerat bra så ni har kunnat hänga med ändå.

För min del blev det nog en av de kortaste tävlingar jag gjort.. Mötte dan anca från ukraina som satte ett bra leverslag och fick wasari sista 20 sek, så hon vann efter första ronden. Kände mig grymt besviken efteråt. Tittade på filmen idag och det kändes lite bättre, framförallt eftersom jag såg vissa skillnader jämfört med innan japanresan. Tyckte förflyttningarna och knäna fungerade ganska bra + att jag inte stressade lika mycket som jag brukar. Dock härmade jag henne alldeles för mycket istället för att hålla mig till min egen fight och mina tekniker..

Som tur är har Sverige andra grymt duktiga och stabila fighters, Fredrik Ohlsson 3:a i tungvikten och Jimmie 2:a i -80 :) Chalitha såg även till att plocka hem guldpokalen i kata för juniorer!!

Så slutresultatet för Sverige var ändå väldigt bra! :) har varit en rolig och givande resa (trots att tävlingen var lite rörig) :)

Osu !


Kommentarer
Postat av: MD

OSU!

2012-06-04 @ 12:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0