Grym dag!

 
Måste bara berätta att vår lediga dag i måndags var så grymt bra!! :) Kändes verkligen som vi hann med hur mycket kul som helst! Jag och Sandra startade dagen med en promenad ner till byn för att sedan ge oss ut och snorkla en sväng :) Tillbaka till pillan (där vi bor) och hämtade ett gäng till. Hyrde moppar och körde runt på de krokigaste vägarna, sjukt kul!! :) Åkte till ett vattenfall som fanns mitt inne i skogen, riktigt coolt! Hängde en stund vid poolen och käkade lite och avslutade kvällen med att åka upp på berget, äta middag och se på utsikten! Säger bara, vilken kanondag!! :)
 
Nu är det jobbdagar igen! Mycket som händer, vi ska t.ex. få en ny kille i vårt team som kommer imorgon :) Jag ska jobba transfer, och vad jag förstått har finnair gått i konkurs så det lär väl bli lite extra hektiskt kan jag tänka mig ;P Ikväll ska iallafall jag och Sandra och kolla på showen! ;)
 
Ha det bäst! Puss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0