Glad midsommar från Makrigialos !!

Hoppas ni alla hade en bra dag igår med massa sill, potatis och jordgubbar! :) Vi hade fullt ös hela dagen, blev bl.a. vattenbasket guests VS stuff, dans runt midsommarstången och minidisco ;)
Har varit jobb hela dagen lång idag med. 8-timmars pass borde kännas lätt efter detta ;P Läntar tills vår lediga dag på måndag!! Andra roliga saker som händer här är väl att jag har fått fulaste linnebrännan (och den lär ju bara bli finare), min hals är halvbajsig och för tillfället väntar jag på världens segaste tvättmaskin! Alla som jobbar här delar på 1, och det är sjukt hur seg den är !! Kommer nog få börja handtvätta snart ;P
Annars måste jag säga att jag trivs bra här och att jag bara älskar vädret!! Galet varmt ibland, men det är 100% sol and I LOVE IT!!
 
Puss !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0