Egen design


Har beställt hem dessa finisar! Fick tips av en jobbarkompis som gjort sin egen kalender. Så nu har jag gjort en kalender + en egen dagbok som jag tänkt att jag ska ha med mig till Japan :) Det bästa är att man får göra fram + baksida själv, men också designa boken inuti. I min kalnder finns t.ex. en spalt för jobbtid, träning, veckans humörkurva mm och i min dagbok är alla sidor rosa! Fiffigt!! Tror det blir lite roligare att skriva när man gör den mer personlig :)

Vill ni också fixa er en egen så kan ni kolla här http://www.personligalmanacka.se/SE/


Kommentarer
Postat av: Sarah Edsberger

Jag vill också ha en kalender med mig själv på och bara rosa sidor inuti ;).

2012-04-18 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0