Tabata

 
Jobbat, julhandlat, tränat och håller just nu på att baka lite julgodis med mamma :) Härligt att få träna idag efter 2 dagars vila, känner mig så stressad när jag inte tränar.. Får liksom inte ur mig den där känslan när jag inte får ta i och svettas ut skiten! Men nu känns det som sagt riktigt bra :) Dagens träning blev i form av tabata, kommer börja köra det på jobbet nu! Kul med alla dessa namn, men tabata är helt vanlig intrevallträning, jobb 20 sek/vila 10 sek, 8 set sedan är det 1 min vila och en ny övning. Passet vi körde idag låg på 55 min, och man blir garanterat trött!! Mycket ben och rumpa, så det är redan skakigt när jag går i trappor ;) Kommer säkert vara ännu skönare imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0