Förändring??!

Härlig lördag! :) startade dagen med ett benpass. Blir så lätt att man gör samma övningar man alltid gjort, utan att egentligen tänka efter varför man gör dom och vilka resultat dom faktiskt ger..så idag bestämde jag mig för en liten förändring ;) körde knäböj med hopp! Istället för att ha startpunkten i uppåtläget har jag den i 90 grader/eller lägre, pressar upp på explosivt jag kan med hopp och bromsar på vägen ner! Tror detta kan vara en bra övning, eller??

Har spenderat resten av dagen på stan i Linköping med Rebecca! Hann dock inte handla så mycket, men köpte iallafall lite fin smycken :) även tagit en fika med underbara Clara som är hemma från London i ett par dagar!! Mysigt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0