Att träna eller inte träna ?!

Jobbat hela dagen och det var ganska segt. Kände mig lite trött och det var inte direkt något folk. Funderade fram och tillbaka om jag skulle orka stanna och träna efter jag slutat. Men efter en diskussion med Juan som också kände sig lite seg och opepp på att träna så bestämde vi oss för att köra! Med var sina lurar med hög volym på i örenen kämpade vi på med ett kort och intensivt pass! Ben för min del.
Gäller att lära sig att peppa sig själv, så grymt viktigt!! Tidspress kan ibland vara jobbigt men samtidigt tycker jag det kan ge en extra adrenalinkick, precis som det gjorde idag ! :)

Nu är jag nöjd över mitt val! Påväg till rebeccaaawallin inflyttningfest :) hade dock kunnat skippa duschen mellan eftersom det blev en svettig joggingtur till station ;p dessa tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0