Att inte ge upp !

Härlig fredag!! Började jobba ett kort pass kl 6, julfrukost med gröt och skinkmacka tillsammans med ett par glada kollegor, svettigt gympass, handlat på stan och precis avslutat taco till lunch!! :) jäklar, idag är jag effektiv!!

Mina ben och min rumpa ville helst checka ut idag, träningsverk är bara förnamnet! Dagens intervaller blev helt enkelt lite tyngre än vanligt, efter 20 min var det rejält flåsigt och spagettiben :p lite rygg, skuldror och biceps på det så kände jag mig nöjd! :)

Vill även säga att jag är grymt stolt över min fina syster! Hon har jobbat hårt och länge för att komma i form och nu har det äntligen börjat ge resultat!! Riktigt rippad och fin :)
För oss andra som inte riktigt nått våra mål än, kämpa på!! Vi kommer dit snart ! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, ni är ju sjukt duktiga & målmedvetna. Båda två. :)

Svar: Tack anna!! :)
ceciliawallin.blogg.se

2012-12-21 @ 14:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0