Yeey !!

Overdrev inte igar nar jag tyckte det blaste mycket. Traningen blev installd p.g.a. att det var stormvarningar i Akashi!! Tagen var installda och det var halvt kaos pa manga stallen! Segt nar jag var pepp. Fick bli att lasa bok och kolla film istallet, inte riktigt samma sak..

Har varit pa gymmet med Shihan Yamada idag. Sensei Nozomi instruerade body attack + step sa vi var med pa det. Grymt bra instruktor och vilken jakla energi!! Helt sjukt! Kul var det iallafall :) Blev spa efterat och sedan lite shopping i gallerian.

Halsostatus: Kanner mig nastan helt bra i halsen och bara lite smatappt pa morgonen. Ingen feber!! Borjar aven kanna mig piggare, vilket ar en helt javla underbar kansla :) Nice bajs!


Kommentarer
Postat av: Sarah Edsberger

Du ser stark ut Cissi! Jag kommer att heja järnet på dig i EM. Du ska väl vara med va? Och nu är du i Japan ;). Det är bra, kör hårt nu så ses vi säkert på någon tävling snart ;).

2012-04-18 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0