Yakiniku

Idag har vi haft uppvisning med Nagata Dojo (startade for nagra veckor sedan). Riktigt kul, dom hade lite daligt med folk sa jag fick bade ga kata, sparring och sla sonder lite plankor ;) Klarade mig iallafall utan alltfor stora missar.
Har varit ivag pa spa nu (har aldrig badat och varit pa sa manga spa som denna manaden) :P Men valdigt skont iallafall! Ikvall blir det Yakiniku, min nya favorit.
Morgondagen bjuder pa en heldag i dojon, forst nagon form av katapass och sedan sparring for "tavlande", avslutar me ett sayonara party! :)

Ska forsoka skriva ett inlagg om skillnader mellan sverige och japan, kommer nar jag har tid!

Kolla in denna ocksa! http://ostgota.lokaltidningen.se/cissi-karatehalsar-fran-japan--/20120417/artikler/704189648/2002 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0