Traning



Gardagens traning bestod av en kort joggingrunda + pass i dojon pa kvallen. Har kommit fram till att jag latt laser mig och inte kor min fight nar jag sparras mot dom som ar mycket battre an mig. Kanns som dom redan har last av mig och vet vad jag ska gora, ingenting gar in och plotsligt borjar man bli irriterad och tanka pa det istallet for att fokucera och kanske prova ett annat satt.. Lyckades iallafall med detta igar! Sparrades mot en kille som ar grymt bra pa att tajma lowkicks, framforallt tryckande inside, vilket gor att man helt tappar balansen. Nar jag motte honom i sista matchen provade jag att istallet ligga jattenara och mest jobba knan, samtidigt som jag forsokte vara rorlig. Det funkade faktiskt mycket battre, tror han blev lite stalld den har gangen istallet. Dock orkade jag inte riktigt ligga dar hela matchen sa han hade overtaget i slutet igen, men anda! Malet just nu ar alltsa att kora min fight, mitt tempo och prova pa olika saker och se vad som funkar :)

Idag har jag gymmat sjalv for forsta gangen. Blev kanske inte riktigt som min halvhjartade plan, men kandes ratt bra anda! Man ar ju alltid lite vilsen nar man ska in pa ett nytt gym for forsta gangen.. Korde mest ben och lite axlar.
Blev erbjuden av en kille i dojon att vara med pa deras fredagstraning och sa sjalvklart ja. Fick i efterhand reda pa att det egentligen var ett pass for man +30 och ingen sparring. Men nu har jag ju sagt att jag ska komma, sa det blir helt enkelt jag och gubbarna ikvall ;) Far val se hur detta gar!

Hoppas ni far en bra fredag!! Puss

Kommentarer
Postat av: Mats N

haha, gubbträning är du väl van vid;)

2012-04-07 @ 12:38:19
URL: http://mindyourlife.ws
Postat av: Cissi

haha ja det ar ju sant! gubbstandarden ar dock inte riktigt lika bra ;P

2012-04-08 @ 09:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0