Superbra dagar !



Inte haft tillgang till internet pa ett tag + att datorn jag lanar at grymt seg, sa uppdateringarna blir som dom blir..

Har iallafall haft fullt schema dom sista dagarna och det har varit superkul! :) Heldag med tavlingen i sondags. Kvaliten pa matcherna varierade valdigt mycket, och dom har ett valdigt annorlunda system pa hur de delar in klassena. De yngre personerna delas in pa alder + en "klass for de gamla". Den stora klassen ar oppen viktklass vilket gor att matcherna skiljer sig valdigt mycket at. Men jattekul att se! :)
I mandags var jag och Fukudas dotter inne i Kobe city, shoppade, kollade tempel, china town mm. Tufft pass pa kvallen. Trevlans! :)

Igar var jag i Himedji med Sempai Nagano och hans flickvan. Kollade pa Himejdi Castle, kakde suschi och "shabu shabu" och shoppade lite! :)

Nar vi var pa Konami Sports Club idag kom en av tanterna och sa hejda till mig och gav mig en jattefin present. Alla ar sa himla gulliga! Den har personen har jag nog traffat ca 4 ganger liksom!
Familjen Yamada ar ocksa hur trevliga som helst! Trivs riktigt bra har. Pa sondag ska jag ha mitt forsta "egna" sayonara party och pa mandag aker jag vidare till Nagoya. Ska bli intressant med tanke pa att Yamamoto dojo ar valdigt stor, ca. 20 dojos och drygt 1000 medlemmar! Inte illa!! Sa det ska bli valdigt spannande :)

Hoppas ni har det bra hemma i Sverige (eller var ni befinner er) !
Osu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0