Sleepover



Hart pass idag, holl pa att do redan innan nar jag fick reda pa att vi skulle trana i 3 1/2 timma. Overlevde iallafall! Borjar bli riktigt varmt har nu ocksa, ca 28 grader idag, superskont! :) Lite skillnad fran hur det var i borjan da man fick ha 3 lager tjocketrojor hem fran traningen for att inte frysa ihjal.

I torsdags fick jag ett specialpass sjalv med Shihan Yamamoto. Riktigt bra! Fick mycket feedback och nya saker att tanka pa. Finns troligtvis en anledning till att han varit coach for Japanska landslaget ;P Gympass igar, da jag tyvarr inte imponerade med mina chins. Jobba lite mer pa dom helt enkelt ;P

Yui (dottern i familjen) ar valdigt uppspelt over att ha mig har. Sa hon ar for tillfallet min nya duschkompis, rattare sagt hon badar och jag duschar och igar hade vi aven sleepover i mitt rum ;) Sot ar hon!!


Hoppas ni tranar hart hemma, och att Helene fortsatter med sparet ;) Sjalv kampar jag pa med mina omma trampdynor!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0