Perfect match

Nu har jag kort mina forsta traningpass har i Yamamoto Dojo. Kanns som det ar stor skillnad pa dojo och traningsupplagg. Yamada Dojo var over lag mer ljud och prat, ofta musik, hejande mm (lite mer likt Mjolby helt enkelt). I Yamamoto Dojo ar stamningen valdigt tyst och lugn. Tranaren ar bredvid och tittar pa, dock mer for detaljer.
Det som ar lite kul ar att Yamada Dojo ar kand for sina starka slag medan Yamamoto Dojo ar kand for sina supersnabba sparkar. Forhoppbningsvis blir detta en perfect match for min del, lite traning fran bada sidorna helt enkelt! :)

Ps. Har fatt jobb hos Ving i sommar sa kommer spendera sommaren pa Kreta! Vill ocksa saga att jag har varldens basta och mest forstaende pojkvan! Tack for att du alltid stottar mig !!

Ett par bilder fran Sayonara Partyt i Akashi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0