Nagoya

Hard sista traningsdag i Yamada Dojo, men kul! Sayonara party pa kvallen med massa mat, dricka och roliga manniskor! :)
Blev ett valdigt kanslofyllt avslut innan jag akte ivag till Nagoya. Hatar att saga hejda, och familjen Yamada ar verkligen underbar! Ett gang tarar var inblandade om jag sager sa.

Befinner mig nu i Nagoya. Kom hit igar och traffade familjen, at middag tillsammans och hade trevligt. Idag har jag kort ett morgonpass tillsammans med Emi Shoguchi och hennes bror. Coolt!! Blev ett ganska latt pass, lite sack, sparring och tekniktraning (vilket jag behover en massa!!). Ska och trana i Midori Dojo ikvall ocksa!

Hoppas ni har det bra och tranar hart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0