Motivation

Kom pa att jag glomt beratta hur det ser ut med mitt boende framover. Familjen jag bor hos har kommit fram till att jag inte ar alltfor hemsk och att dom forhoppningsvis orkar med mig ett tag till ;) Sa dom har erbjudit mig att bo kvar hos dom, vilket jag sjalvklart tackade ja till! Vet dock inte om detta innebar hela vistelsen har i Akashi, men eventuellt, far vanta och se helt enkelt!

For overs maste jag bara beratta om en kille/aldre man pa traningen. Fick i denna veckan reda pa att han ar 73 ar, vilket gjorde mig grymt imponerad! Det som ar kul med den har mannen ar att han har blatt balte (inte tranat jattelange) och verkar sa otroligt motiverad till att lara sig nya saker och utvecklas. Han gar med pa sidan om nar de andra gar en hogre kata, star och ovar extra pa tekniker och kombinationer och verkar snappa upp de flesta rad instruktorerna ger (aven nar det inte ar honom de papekar). Han har aven akt med och kollat pa bade tavlingen och graderingen som varit under den tid jag varit har. Jag tycker det ar sa himla coolt att se det drivet och motivationen! Bevisar verkligen att det aldrig ar forsent att borja med nagot nytt och det alltid finns mojlighet att utvecklas, bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0