Japansk sanglektion

Riktigt bra traningsdag i torsdags! Skont nar man kanner sig pepp! Korde ett lunchpass med Shihan Yamada och Nozomi Sensei, mits, sack o sparring!! Blev aven traning i dojon pa kvallen :)

Igar akte vi ivag till ett stort outlet for lite shopping! Manga av affarerna var dock sadana man kande att man typ inte vagade rora kladerna for att man inte skulle ha rad att betala dom om man skulle raka ha sonder nagot :P Kopte iallafall en jacka/troja och lite smasaker! Trevlig utflykt :)
Idag var jag i dojon med Yamada Shihan och Nozomi Sensei pa formiddagen. Sack och sparring. Kandes helt okej, forsokte anvanda lite nya grejer, funkar dock bara ibland, men bra att fa in det. Motte sedan upp mannen i den nya familjen jag bor hos idag - mandag. Akte med honom och trodde vi skulle kolla pa nagon typ av kor, men det visade sig vara en kortraning. Som jag da fick vara med pa!!! Jag ar ju inte kand for min fina sangrost, och klassisk musik pa japanska med tyska inslag var val inte direkt nagon jattehit! Vet inte hur jag alltid lyckas med sadana hara saker ;P haha Lararen var tydligen valdigt duktig och hade aven klasser i ryssland och italien, det ar ju iallafall coolt! haha
Precis avslutat middag med hela familjen och lite extra folk :) Valdigt trevligt!! Imorgon ska jag ivag och kolla pa tavling! Startar harifran vid 4.30 Langtar redan!!!
Hoppas ni har det bra! Bilder kommer forhoppningsvis snart ;)
Puss !

Kommentarer
Postat av: Mats N

Jamen Japsen älskar väl alla som sjunger hellre än bra;)de är ju liksom deras grej det var ju dom som uppfann Karaoke du vet. Kul att du mår bra och kan träna även om du inte är 100, men 50% Cissi är 100 för många andra, hur upplever du "genomsnittsutövaren" där i förhållande till Sverige?



Vore kul om du skrev ett litet inlägg om det.



Kram o ha de bra. Mats

2012-04-14 @ 17:37:49
URL: http://mindyourlife.ws
Postat av: Sofia

HAHAHA skrattade rakt ut åt det där med kören. Om man bara hade fått se det

2012-04-16 @ 21:12:15
Postat av: Cissi

haha joo de ar sant! tack ;) ska skriva ett inlagg om det snart!! tack detsamma! :)



haha, ja det sag nog allt annat an bra ut ;P haha

2012-04-21 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0