Helgen

Hejsan alla!

Helgen har varit kanon :) Kanske kan bero pa att den har innehallit en valdans massa mat, men anda ;P I fredags var jag pa ett museum med nagra i familjen (google translate oversatte till ruiner) men det var ju nastan ratt! haha Pa kvallen var vi ute och kakade pa restaurangen dar Nou jobbar (en av dottrarna i familjen). Var supergod japansk mat och jattebra service! Kan varmt rekommenderas om ni besoker staden nagon gang! (Har namnet pa bild som kommer en annan dag)

Lordagen borjade med en lang traning. Sack, mits och sparring! Kande av halsen lite sa korde inte riktigt pa 100, men var kul anda! Gradering i Akashi dojo pa kvallen som vi var och tittade pa. Lite annorlunda fran har hemma, bl.a. skriftligt test och prov i stretching (vilket nog inte skulle vara min starka sida) :P

Igar var det seigseeing i Kyoto tillsammans med hela familjen. Jattekul! Fick se massa coola tempel och fina platser. Akte pa en guidad tur, aven engelska i horlurarna vilket var mycket positivt! Avslutade med Yakiniku pa kvallen, vilket maste vara min nya favoritmat!! Sa jakla gott! Blev ju inte samre nar det var "buffe" och man kunde bestalla in hur mycket kott och olika ratter man ville. Jag at nog en hel ko utan att overdriva! Nou slog mig dock med 9 efterratter, inte daligt ;P haha

Har varit pa massage idag och ska kaka och sedan ivag och trana! Eftersom jag troligtvis akt pa nagon typ av forkylning (mitt immunforsvar ar val 0 for tillfallet) sa kor jag de viktigaste passen (i dojon). Vantar tills jag kanner mig 100 sa hoppas jag kunna lagga pa lite springning och gymtraning senare.

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0