Glad Pask!



Hoppas ni alla har en harlig paskhelg med alldeles for mycket mat! Har ar val den enda paskkanslan att det ar sol och fint vader :)

Korde ett riktigt hart pass igar kvall, 3 timmar!! Jag ar ju den sorten som hatar langa pass och tycket kort och intensivt ar battre. Detta pass var dock langt och intensivt! Var Sensei Nozomis bror som holl i det och det var riktigt kul :) Sista 1 1/2 timmen var det sparringen och nar jag sedan var nara doden trott och trodde det var slut hade vi 3 ronder sack kvar! Men vilodag och shopping + glass idag ;) (dom har for overs valdigt konstigt system i galleriorna och det mesta ar superfeminint/tantigt, ett forsok till coolare grejer som inte lyckas eller trashig gilby stil) Sa mest fonstershopping for min del ;P

Igar fick jag aven reda pa att jag ska flytta till Shihan Yamada imorgon. Det gar fort har i svangarna och det kanns som jag ar den personen som far reda pa saker sist, men jaja :P Man far vara oppen for nya forslag helt enkelt! Vet inte hur lange jag ska vara dar heller sa vi far se.

Puss och skot om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0